BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 13, 2010

Semut VS Laptop

hahahah...belum citer dah gelak..mmg semut xdpt dipisahkan dengan laptopku.aku pong pelik apsal la semut selalu ader jekr berdekatan dengan laptopku..fes laptop yg aku ader ialah time fes year kt ukm...time tue seronok sgt ader laptop..ialah dlm family aku..aku fes org yg dpt laptop...so ari2 dok rr menghadap laptop..makan minum tito bla bla bla bla...

Tp yg peliknyer setiap kali aku hadap laptop sure ader dua tige ekor semut sesat di sekitar laptopku....nak kate aku nie raja gula xla plaks (Sbb setakat nie pangkat kuat gula jatuh ke tangan member aku..xyahla sebut name..aku setakat AJk kecik jerk dlm Persatuan Gula)..sambung balek citer semut td..sebab semut xpsl2 keje aku bertambah..so setiap kali hadap laptop sure ader pembunuhan beramai2 berlaku.........sadisnyer :(

Misteri kehadiran semut msih belum terukai smpila aku dah beli laptop yg kedua...ciss ader lg semut dua tige ekor kt sekitar laptop aku..aku pong pelik..aper kaitan laptop aku ngn semut? tp misteri tue aku biarkan jerk sehingga aku berjaya menyiapkan thesis aku....sehinggala aku berjaya abeskan degree n balek umah..

Dipendekkan citer..time aku kt umah..xdela plaks semut sesat lg..dh ilang kwn aku...biler pk2 balek..patutla laptop aku bersemut..dah aku makan depan laptop..minum dpn laptop..semut dtg rrr...xtau rr klo semut dh buat srg kt laptop aku ke tak..uwahhh abesla laptop aku.....

kesimpulannyer ..jgnla makan dan minum depan laptop..selain mengundang penyakit kegemukan..ianya juga mengundang berjuta semut yg berkemungkinan boley merosakkan sistem dlm laptop anda...sekian..

0 comments: