BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 21, 2010

Pengalamanku di Tc

Salam untuk semua.....

Pertama kali aku menjejak kaki di Tc,aku diterpa masalah.MODERM ROSAK?Aku di tukar moderm baru. Ku kira masalah dah selesai namun masalah berkaitan elektrik pulak.ARRRgghh....aku memanggil pihak berkaitan.Kutunggu sehari dari sehari tak kunjung tiba akhirnya aku memanggil pihak lain.Al-hamdulillah,akhirnya selesai jua masalahku.Aku mula buka internet tapi internet tetap jua TAKDER? Apa lagi yang tak kena nie?Aku mencari punca..la..telefon takder line pulak.Aku cuba lagi..akhirnya internet okey.Aku dengan gembira menulis tentang pengalamanku ini akan tetapi kenapa internet kejab ader kejab takder?Apa sebenarnya yang berlaku.WHATEVER.....
Kepada semua pengunjung setiaku....selalulah layari laman web ini.Akan ku tulis mengenai berbagai perkara. Akhir sekali ku ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI BAPA..........

0 comments: